Powered By Blogger

vineri, 3 decembrie 2010

despre oameni

Sunt o gramada de categorii de oameni pe lumea asta.Oare ce ne diferentiaza? cred ca o gramada: nivelul de educatie, situatia financiara, postul pe care il ocupam la locul de munca, cat de influenti suntem..etc...si ce ne mai diferentiaza: nebunia sau luciditatea. Si apropo de nebunie mi-am adus aminte de un banc:
Trei nebuni faceau galagie intr-un avion. Pilotul ii spune copilotului: -Du-te sa vezi ce e cu ei. Copilotul vorbeste cu nebunii si se intoarce in carlinga. Pilotul il intreaba: -Ce ai facut de i-ai linistit? -Ne-am jucat de-a scoala si i-am trimis sa-si faca temele. Dupa cinci minute, nebunii incep din nou sa faca galagie si pilotul ii spune copilotului: -Du-te sa vezi ce mai vor de data asta. Copilotul se duce la ei si cand se intoarce pilotul il intreaba: -Ce ai facut? -Le-am corectat temele si deoarece le facusera bine, le-am deschis usa si au iesit toti in pauza!
  Acum sa intreb...cat de nebuni suntem unul fata de celalalt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu